Caritas Bisdom

Intro

De afdeling Caritas van ons Bisdom ondersteunt en stimuleert het kerkelijke netwerk dat mensen die hulp nodig hebben zonder voorwaarden nabij wil zijn. De afdeling helpt ook bij het zoeken naar ondersteuning en indien mogelijk naar oplossingen.

Website

Op hun website vindt u nieuwsberichten, achtergrondinformatie en documenten over caritas. Ook kunt u informatie vinden over de caritas in parochies en andere organisaties die zich met caritas bezighouden in het bisdom, landelijk en wereldwijd.

Nieuwsbrief

Wilt u op de hoogte blijven van ontwikkelingen, materialen en activiteiten op het gebied van jongeren? Meldt u dan aan voor de nieuwsbrief via:

Contact

Neem gerust contact op voor advies, contactgegevens of begeleidingstrajecten. Ook inpsiratiebijeenkomsten en cursussen behoren tot de mogelijkheden.

Stafmedewerker voor de caritas:

• Corine van der Loos

Controller PCI’s: