Actueel

Palm Zondag

Beste vrienden,

dit nieuws is alleen om u te laten weten dat aanstaande zondag om 18.00 uur een internationaal TV netwerk aanwezig zal zijn tijdens de plechtigheid van Palmzondag.

Alles gaat door zoals gepland: kinderen doen de lezingen en de voorbeden. Er zal een processie van Palmen zijn.

Ook in de Mis van 11.15 u zullen de kinderen hun palmpaasstokken laten zien in de intrede processie.

Zie hieronder:

Mijn naam is Anthony Johnson en ik ben een nieuws- en reisvideograaf bij EWTN Vaticaanstad. We gaan dit weekend in Amsterdam een katholieke reisserie opnemen die op ons nieuwe platform EWTN Travel (https://www.ewtn.it/travel/) zal worden gepubliceerd, en we zouden heel graag de Onze-Lieve-Vrouwekerk willen opnemen.

We willen graag een verzoek indienen om aanstaande zondag, 10 april, te filmen tijdens de Engelstalige mis van 18.00 uur in de Onze Lieve Vrouwekerk. Ons team zou bestaan uit 2-4 personen met twee camera's, één gemonteerd op een statief en de andere op een gimbal. We zouden om 17.00 uur arriveren om ons op te stellen en wat details van de kerk te filmen.

De orthodoxe gemeenschap is hiervan op de hoogte en gaat akkoord.

Ik wens u allen een gezegende voorbereiding op de Goede Week.

Rector Rafael Ojeda.