Actueel

Kevelaer: Bedevaart 26 oktober 2024

Na 2 jaar gaan we weer op bedevaart naar Kevelaer op zaterdag 26 oktober 2024. De touringcar vertrekt om 08:30 uur stipt. Dit jaar is de opstapplaats, op de P&R  tegenover het Havengebouw aan de Ruyterkade nr 7, Postcode1013 AA, aan de achterkant rechts van Centraal Station.

Om 12:00 uur begint in de basiliek van het heiligdom onze gezongen Eucharistieviering. Vanaf 11:30 uur is er biechtgelegenheid in de biechtstoelen naast de biechtkapel.

Na de Mis is er gelegenheid om gezamenlijk een kopje koffie en uw meegebrachte lunch te gebruiken in de grote zaal van het parochiehuis Sint Antonius, tot 15:00 uur (aan het begin van de hoofd­straat). Voor belangstellenden is om 15 u mogelijk om de  kruiswegoefening te bidden in de openluchtkerk, vlakbij de kaarsenkapel.

Om 16:00 uur vinden het Lof en rozenkransgebed plaats in de biechtkapel. Vertrek uit Kevelaer om 17:30 uur (wederom stipt). We verwachten ’s avonds uiterlijk om 20:30 uur terug te zijn in Amsterdam.

In Kevelaer zijn er talloze andere mogelijkheden om uw lunch te gebruiken. Consumptie is dan voor eigen rekening. Tot 15:45 uur kunt u religieuze artikelen kopen, waarna u om 16:00 uur voor het Lof verwacht wordt in de biechtkapel.

De kosten bedragen € 35,- per volwassene, kinderen tot 12 jaar € 15.- Reserveren is betalen. Het complete bedrag dient gestort te worden op de rekening van de Onze Lieve Vrouwekerk voor 20 oktober via IBAN: NL16 INGB 0000 0838 31 onder vermelding van “Bedevaart Kevelaer”.

Onderstaande gegevens (nodig voor de reisverzekering) kunt u via e-mail sturen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedevaart naar Kevelaer – zaterdag 26 oktober 2024

Ondergetekende geeft zich op voor de bedevaart naar Kevelaer. Hiervoor betaal ik € 35 per volwassene en € 15 per kind.

Dhr./Mw

Postcode